web analytics

У занепаді Overwatch й скасуванні Warcraft 4 винен не Боббі Котик

Відомий інсайдер Джейсон Шраєр поділився дрібкою деталей стосовно останніх років роботи Blizzard, що дає змогу краще зрозуміти причини хибних рішень компанії й відсутність довгоочікуваних продовжень ключових серій.

У занепаді Overwatch винний керівник розробки Джефф Каплан, а не Боббі Котик, як раніше здавалося спільноті. Після неймовірного успіху героїчного шутера Котік наполягав на збільшенні штату до масштабів команди Call of Duty й готовий був вибити всі необхідні для цього ресурси. Одна частина розробників мала відповідати за підтримку гри, тоді як інша — розробкою сиквела. Втім, пан Каплан відмовився від пропозиції, що спричинило величезні проблеми (чинна команда розробників таки не справлялася з обома іграми водночас), а потім і зовсім покинув Blizzard.

Також стало відомо, що десь тоді й скасували анімаційний серіал за мотивами Overwatch, який мав вийти на Netflix перед релізом другої частини. Сталося це через судовий позов на Netflix, адже стрімінг переманив собі тогочасного фінансового директора Blizzard до закінчення його контракту.

Ми могли отримати Warcraft 4 чи RTS за мотивами Call of Duty, однак всі задуми керівництво Blizzard відкидало, бо StarCraft 2 так і не досягла надприбутків, хоч і нормально заробила. Її керівник розробки, Тім Мортен, сподівався, що Warcraft 3: Reforged зможе переконати керівників компанії в перспективності ідеї відродити жанр стратегій у реальному часі, але після приголомшливого провалу гри більша частина команди відокремилася від Blizzard і створила власну незалежну студію Frost Giant, яка цього року випустила в дочасному доступі стратегію Stormgate — фактичну ідейну спадкоємицю StarCraft.

Окрім трьох різножанрових шутерів у всесвіті StarCraft, один з яких досі розробляється, в компанії починалася розробка аналогів Minecraft і God of War, але у всесвіті Warcraft. Наразі всі вони вже скасовані.

Додайте до всього цього ще й виживастик у новому всесвіті, який скасували на початку року, і отримаєте дуже сумну картину про стан справ у Blizzard, бо стільки потенційно перспективних ігор, в які були вкладені чималі фінансові й людські ресурси, більше ніколи не побачать світ.

TMNT Donatello

Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA

На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Activision продає покращений звук гравцям у Call of Duty: Black Ops 6

call of duty black ops 6

Стрім сюжетки Call of Duty: Black Ops 6

p.ua.call of duty black ops 6

Netflix закрила єдину студію, яка розробляла високобюджетну гру

netflix games

Prince of Persia: The Lost Crown не виправдала очікувань Ubisoft

Prince of Persia: The Lоst Crown

Продюсер XDefiant спростував чутки стосовно закриття шутера

XDefiant

Колекція ремастерів усієї грецької саги God of War вийде в 2025 році

god of war trilogy ps5 remaster rumours surface from suspect source 1.large

343 Industries перейменували в Halo Studios. Перші кадри технодемо Halo на Unreal Engine 5

halo

Нова книга Джейсона Шраєра Play Nice про історію Blizzard вийде українською наступного року

untitled 1

Популярне